Co to znaczy influencerka?

Co to znaczy influencerka? Jakie jest dokładne znaczenie tego słowa? I kogo można w ten sposób nazwać? Nietrudno przecież zauważyć, że określenie to w ostatnim czasie jest niezwykle popularne, a także często używane. Z całą pewnością warto więc zapoznać się z jego definicją. Poniżej wyjaśniamy, kim jest influencerka i czym zajmuje się tak nazywana osoba.

Co to znaczy influencerka?

Znaczenie słowa INFLUENCERKA jest następujące: kobieta aktywnie działająca w internecie, mająca duży wpływ na zachowania i opinie swoich odbiorców.

Przykłady użycia:
Była naprawdę bardzo znaną influencerką.
Chciałabym być kiedyś influencerką.
Nigdy nie sądziłam, że wykorzystam swoją największą pasję, żeby zostać influencerką.

INFLUENCERKĄ nazwać więc możemy kobietę, która jest rozpoznawalna w sieci, a zdobytą popularność wykorzystuje, żeby wywierać wpływ na swoich odbiorców. Kształtuje ich opinie, zachowania i decyzje, a przy tym nawiązuje z nimi trwałe relacje. Jest to wpływowa osoba publiczna, czynnie działająca w internecie, zwłaszcza w mediach społecznościowych (np. Facebook, TikTok, Instagram). Publikuje różnego rodzaju treści (teksty, zdjęcia, nagrania).

INFLUENCERKA zwykle działa na zlecenie różnych firm, reklamując i promując ich produkty – poprzez wpływ wywierany na swoich odbiorców, namawia ich do zakupu.

Influencerka – co to znaczy?

Określenie INFLUENCERKA to żeńska forma słowa influencer. Oba wyrazy oznaczają właściwie to samo – kluczowa jest tu aktywna działalność w internecie, pozyskanie szerokiego grona odbiorców i wywieranie wpływu na ich opinie. Warto też wspomnieć, ze takie osoby często wybierają dość wąską dziedzinę za przedmiot swojej działalności. Powinny być przy tym wiarygodne w tym, co robią i mówią – pozwala im to pozyskać wiernych i lojalnych fanów, którzy chętnie skorzystają z podsuwanych im poleceń, sugestii czy rekomendacji. Oba wyrazy – influencerka i influencer – pochodzą natomiast od angielskiego słowa influence oznaczającego wpływ, oddziaływanie.

Zobacz również - co znaczy

Quantcast