Poniżej znajduje się lista wszystkich znalezionych haseł krzyżówkowych pasujących do szukanego przez Ciebie opisu.
GAMEPLAY to:
sposób interakcji gracza z grą komputerową, wyznaczony przez sposób zaprojektowania gry, czyli głównie to, co można, a czego nie można w grze zrobić, w jaki sposób zdobywa się punkty i jak można grę modyfikować (na 8 lit.)
GAMEPLAY to:
wideo przedstawiające grę komputerową, w którą ktoś gra, pokazując jej możliwości, grafikę, sposoby interakcji (na 8 lit.)
Zobacz też inne hasła do krzyżówek podobne kontekstowo do szukanego przez Ciebie opisu: "SPOSÓB INTERAKCJI GRACZA Z GRĄ KOMPUTEROWĄ, WYZNACZONY PRZEZ SPOSÓB ZAPROJEKTOWANIA GRY, CZYLI GŁÓWNIE TO, CO MOŻNA, A CZEGO NIE MOŻNA W GRZE ZROBIĆ, W JAKI SPOSÓB ZDOBYWA SIĘ PUNKTY I JAK MOŻNA GRĘ MODYFIKOWAĆ". Znaleźliśmy ich w sumie: 21.178
ŻAKIET, NADPRZESTRZEŃ, REFLUKS, TRANSGRESJA, ANATOMIA FUNKCJONALNA, ŁĄKA TRZĘŚLICOWA, KARETKA REANIMACYJNA, JĘZYK, CHĘTNY, KONTO, BUCHALTERIA, DIAMAGNETYZM, ERG, MŁOTKOWY, CHAŁTURNIK, POLITYK, SZTUKA PERFORMATYWNA, MAMMOLOGIA, GORĄCY PIENIĄDZ, CHORWACKI, ORDONANS, RUGBY, DYWIZJA, DOJŚCIE, RADIOBIOLOGIA, KREDYT KONTRAKTOWY, TYGRYSIE OKO, DYSKRYMINACJA CENOWA, MELANODERMA, PEDET, BONET, PRZEWÓD SĄDOWY, KRATKA VICHY, OSUWISKO, KLUCHY POŁOM BITE, ROPOMACICZE, ENERGETYKA WODNA, AMBYSTOMA DŁUGOPALCA, BELLADONA, CRIOLLO, SONATA, PRZESZKODOWIEC, REJESTRACJA, ANIMAG, SŁUPEK, MUTACJA ZMIANY SENSU, TORTURA, TERAPIA ZAJĘCIOWA, KOPALNIA, EUFONIUM, ZGNILEC AMERYKAŃSKI, KISIEL, ODWOŁANIE, GNIAZDO, CETNO, POLITYKA DYSKONTOWA, HIEROTOPOGRAFIA, HARD ROCK, NORMA OBSZAROWA, CHROMOSOM METACENTRYCZNY, POMROK, POTRZEBA, INTERPRETACJA, SPÓJNOŚĆ SPOŁECZNA, RAJZA, KRÓWKA, TRUFLA, CHOROBA KAHLERA, ZNACZEK SKARBOWY, HYDROFIL, PODKULTURA, URZĄDZENIE MECHANICZNE, PROST, CLIPART, LĘG, ASFALT, ENTUZJASTYCZNOŚĆ, NIEŚMIERTELNIK, ELEKTRONOWY MIKROSKOP TRANSMISYJNY, ROŚLINA UPRAWNA, PRAWO CURIE-WEISSA, DOM DZIECKA, WSPÓŁDŹWIĘCZNOŚĆ, WĄSKIE GARDŁO, SEANS, HORMON ANTYMÜLLEROWSKI, BAKLAVA, SPÓŁGŁOSKA MIĘDZYZĘBOWA, RZEP, LIRYKA BEZPOŚREDNIA, CIĘŻKI SEN, KONTRGAMBIT GIANUTIO, HERMA, LUTNIA, ŚWIĘTOKUPCA, LAPIS PHILOSOPHORUM, KOŃ NA PATYKU, ZŁUDA, KRĘG SZYJNY, KARTUZ, OKRUTNIK, TYP, BOBROWISKO, FILOSEMITA, JĘZYK LITERACKI, MIKROBIOLOGIA LEKARSKA, OBÓZ, SŁUŻBA, TRANZYSTOR POLOWY, SONAR, MASŁO CZOSNKOWE, OSTROKÓŁ, BRĄZOWY PODKARZEŁ, LINIA GŁOWY, JĘZYK MIGOWY, TEOLOGIA WYZWOLENIA, SAMOWYSTARCZALNOŚĆ GOSPODARCZA, KOLORYMETRIA, DOCHÓD NOMINALNY, MUNGO, CZOŁOWNICA, CZYSZCZALNIA, ZUBOŻANIE, SEKWENCJA PALINDROMOWA, ŁAŃCUSZEK, DŻIHAD, LAMPA ELEKTRONOWA, POWIEŚĆ EPISTOLARNA, OSET NASTROSZONY, GORĄCZKA HAVERHILL, USPOKAJACZ, ŚLIZGACZ, GENOMIKA TEORETYCZNA, MANTYLA, JĘZYK WEHIKULARNY, OSŁONKA RDZENNA, MORGAN, LOGIZACJA, WARZONKA, WODA PO KISIELU, PIEC INDUKCYJNY, TACHION, WOŁGA, ELIMINACJE, POTENCJAŁ BIOELEKTRYCZNY, GEN HOMEOTYZNY, KOMORA, CEGŁA LICÓWKA, ŚWIATŁO ZODIAKALNE, RYT, OLEJ ROŚLINNY, NIEZASKARŻALNOŚĆ, UMIAK, WSCHÓD, SENTYMENTALNOŚĆ, UŻYTEK, BIAŁA DZIURA, SYNTAKTYKA, POLECANKA, PLAC, NIDA, BUTELKA, RACHUNKI, ZAKRES REAKCJI, LASOWIAK, SNICKERS, KOSZT FINANSOWY, WESTA, DĘTKA, KATALOG SYSTEMATYCZNY, SZCZEP, PASEK MAGNETYCZNY, WODOCIĄGOWNIA, LAJKONIK, TEST, ALGEBRA OGÓLNA, UKRYCIE, KANNA, GRUCZOLAKORAK, KONIEC, EROZJA RZECZNA, KONSERWATOR ZABYTKÓW, SUBSTANCJA POZAKOMÓRKOWA, ŁOPATECZKA, BŁONKA, FUSYT, ANTROPOLOGIA, ADRES INTERNETOWY, ŻYŁA NIEZGODNA, HOMOGENIZATOR, ŚLIZGAWKA, BÓSTWO, MIKROFON LASEROWY, KARATE TRADYCYJNE, SOLNICZKA, UPAŁ, PŁOMYKÓWKA, KADZIDEŁKO, NIEUŻYWALNOŚĆ, TWIERDZENIE TOEPLITZA, TYGODNIÓWKA, STŁUCZENIE, PRAWNICTWO, ROKIETA, BAŁWOCHWALSTWO, WTRYSK PALIWA, KREDYT HANDLOWY, OWOCNIK, MAZUREK, SITARSTWO, RYTUAŁ, PŁOMIENIE, ODGRYWKA, GARDEROBIANKA, SAMOUPROWADZENIE, MYŚLENIE, OBSZAR JĄDERKOTWÓRCZY, SILUMIN, NAPROTECHNOLOGIA, MANDORLA, CZAS WOLNY, KONKURENCJA DOSKONAŁA, TRÓJSKOK, WĘZEŁ KEITHA-FLACKA, ECCHI, ANGORKA, POJAZD LĄDOWY, SKRZYDŁO, ZŁOŻE GRUNTOWE, GIPS, RZADKOŚĆ, KONCERZ, MIEDNICZKA, LAMPA CROOKESA, DARNIÓWKA TATRZAŃSKA, NADZIEWARKA, DYŻURNY ŁĄCZNOŚCI, AZTREONAM, MIĘŚNIÓWKA GŁADKA, JOGURTERIA, FILEMON CIENKODZIOBY, GEOGRAFIA ZWIERZĄT, MODEL NIEPARAMETRYCZNY, PRZEPITA, EKONOMIA POLITYCZNA, OSŁONICA, MRÓWNIK, SOCJOLOGIA RADYKALNA, CZAPRAK, APOKRYFICZNOŚĆ, EHDV, ENERGIA GEOTERMALNA, PEDAGOGIKA OPIEKUŃCZA, FIZYKA, REZONANS, XSARA, RÓW TEKTONICZNY, ETIUDA, ROŚLINA ZARODNIKOWA, MARSZCZELCOWATE, CHWOŚCIK BURAKA, WSTAWA, FUNKCJA JEDNEJ ZMIENNEJ, CUKRZYCA, FUZJA PIONOWA, JAK, RYM ŻEŃSKI, EMISJA PIENIĄDZA, BOSY ANTEK, JEDNOSTKA ŁADUNKU ELEKTRYCZNEGO, ROZSZERZALNOŚĆ CIEPLNA, UNISONO, PRZEŻYCIE, PASO DOBLE, BRYZOMANCJA, ŁUPEK GRAFITOWY, OSOBA TRZECIA, PIENIĄDZ ZASTĘPCZY, NIEWYDOLNOŚĆ, WĘŻOWNIK, OGNIWO TERMOELEKTRYCZNE, FAŁD KORZENIOWY, WĄŻ, LUSTRATOR, APTAMER, BAKTERIE WŁAŚCIWE, PERFORMATYWNOŚĆ PŁCI, ZAGADNIENIE POPRAWNIE POSTAWIONE, AEDICULA, DOWÓD NIE WPROST, ATRYBUCJA, KOŃ ANGLO-NORMANDZKI, PEDOFILSTWO, KOWALNOŚĆ, E-MAIL, CEWKA PUPINOWSKA, POKÓJ, INWALIDA WOJENNY, PŁUG TALERZOWY, ?PRZYPRAWY KORZENNE.
Ze względu na bardzo dużą ilość różnych pasujących haseł z naszego słownika: 21.178 - ograniczyliśmy ich wyświetlanie do pierwszych 300!
Poniżej wpisz odgadnięte już litery - w miejsce brakujących liter, wpisz myślnik lub podkreślnik (czyli - lub _ ). Po wciśnięciu przycisku
"SZUKAJ HASŁA" wyświetlimy wszystkie słowa, wyrazy, wyrażenia i hasła pasujące
do podanych przez Ciebie liter.
Im więcej liter podasz, tym dokładniejsze będzie wyszukiwanie. Jeżeli w długim wyrazie podasz małą
ilość odgadniętych liter, możesz otrzymać ogromnie dużą ilość pasujących wyników!
Poniżej wpisz opis podany w krzyżówce dla hasła, którego nie możesz odgadnąć. Po wciśnięciu przycisku
"SZUKAJ HASŁA" wyświetlimy wszystkie słowa, wyrazy, wyrażenia i hasła pasujące do podanego przez Ciebie opisu.
Postaraj się przepisać opis dokładnie tak jak w krzyżówce!
Najlepiej pasującym hasłem do krzyżowki dla podanego opisu jest:
Hasło | Opis hasła w krzyżówce |
---|---|
GAMEPLAY | sposób interakcji gracza z grą komputerową, wyznaczony przez sposób zaprojektowania gry, czyli głównie to, co można, a czego nie można w grze zrobić, w jaki sposób zdobywa się punkty i jak można grę modyfikować (na 8 lit.) |
Komentarze - SPOSÓB INTERAKCJI GRACZA Z GRĄ KOMPUTEROWĄ, WYZNACZONY PRZEZ SPOSÓB ZAPROJEKTOWANIA GRY, CZYLI GŁÓWNIE TO, CO MOŻNA, A CZEGO NIE MOŻNA W GRZE ZROBIĆ, W JAKI SPOSÓB ZDOBYWA SIĘ PUNKTY I JAK MOŻNA GRĘ MODYFIKOWAĆ. Dodaj komentarz