Poniżej znajduje się lista wszystkich znalezionych haseł krzyżówkowych pasujących do szukanego przez Ciebie opisu.
GAMEPLAY to:
sposób interakcji gracza z grą komputerową, wyznaczony przez sposób zaprojektowania gry, czyli głównie to, co można, a czego nie można w grze zrobić, w jaki sposób zdobywa się punkty i jak można grę modyfikować (na 8 lit.)
GAMEPLAY to:
wideo przedstawiające grę komputerową, w którą ktoś gra, pokazując jej możliwości, grafikę, sposoby interakcji (na 8 lit.)
Zobacz też inne hasła do krzyżówek podobne kontekstowo do szukanego przez Ciebie opisu: "SPOSÓB INTERAKCJI GRACZA Z GRĄ KOMPUTEROWĄ, WYZNACZONY PRZEZ SPOSÓB ZAPROJEKTOWANIA GRY, CZYLI GŁÓWNIE TO, CO MOŻNA, A CZEGO NIE MOŻNA W GRZE ZROBIĆ, W JAKI SPOSÓB ZDOBYWA SIĘ PUNKTY I JAK MOŻNA GRĘ MODYFIKOWAĆ". Znaleźliśmy ich w sumie: 21.178
BIAŁE WINO, NADZÓR OCHRONNY, BLIŹNIĘTA JEDNOJAJOWE, KOŚCIÓŁ RZYMSKOKATOLICKI, CHYTROŚĆ, BEZPIECZNIK SKRZYDEŁKOWY, ŁUSZCZYCA KROPELKOWATA, SŁUCHAWECZKA, TYTUŁ NAUKOWY, CHRONOMETR, PRAKTYKA, WAR, KLOAKA, TRAWERS, ALTOSTRATUS, TERAPIA GESTALT, NORIKER, MNIEJSZOŚĆ ETNICZNA, NIEWYCZERPALNOŚĆ, KONTRABANDZISTA, KWATERA OKIENNA, RZĄD, BERMYCA, ŚLEPA PRÓBA, PULARDA, PRZEPUKLINA MOSZNOWA, SEKSTOLA, OPASKA, IGRZYSKA, KABINA STEROWNICZA, MIEDNICZKA, VOLLEY, MIKROFON STYKOWY, KURIER TATRZAŃSKI, SURF, JĘZYK LITERACKI, ATU, MORION, JELITODYSZNE, SILNIK GAŹNIKOWY, JAK, SKUPIA, MONITOR, AKT MOWY, KAPOK, CIEPŁE KRAJE, NIEPOKALANEK MNISI, DOZNANIE, WSKAŹNIK JAKOŚCI ŻYCIA, WYDŁUŻALNIK, ZGNIŁY KOMPROMIS, WARSTWOWANIE, MARZENIE ŚCIĘTEJ GŁOWY, FURA, BARWNIK NATURALNY, SZESNASTKA, BUSINESSWOMAN, SZEKSPIR, ŚCIEG KRZYŻYKOWY, LEWOSKRZYDŁOWY, WYSMUKLICA, ASTROLOGIA, TRZEPACZ, BOREWICZ, CZARNY, ULUBIENIEC, DRZEWO MAMUTOWE, ADŻAPSANDAŁ, RZEP, CHOROBA UNVERRICHTA-LUNDBORGA, KWAS TŁUSZCZOWY OMEGA-9, NARCIARSTWO ALPEJSKIE, STANZA, POSTRACH, KRYJÓWKA, STARONORDYCKI, DERBY, ESCUDO INDII PORTUGALSKICH, NIEMIECKI, SADZAK, BEZPROBLEMOWOŚĆ, BLEŻNIA, SZARMANTERIA, METODOLOGIA NAUK, BAR SZYBKIEJ OBSŁUGI, BIOLOGIA, WSPINACZKA SKAŁKOWA, ZWIĄZEK KOORDYNACYJNY, SPOWINOWACONY, CZĄSTKA ELEMENTARNA, ASYRYJSKI, DILPAK, ZWIERCIADŁO, MASŁO, SZMALCÓWKA, KOMUNIA, PARABOLICZNOŚĆ, SSAKI WŁAŚCIWE, ROŚLINA SUCHOLUBNA, AGNOSTYCYZM, BOHATER, ADBLOCK, AFILIACJA, AKROCYJANOZA, KIRPAN, ZLEW, GAUSS, PLUJ-ZUPKA, ZAKŁADZINY, WIDEOFON, ZESTAWIK, LIŚĆ ŁODYGOWY, IKAR, NIEODZOWNOŚĆ, URZĘDNIK IMIGRACYJNY, AŁMA-ATA, MODELUNEK, ANALIZA TRANSAKCYJNA, KEKSÓWKA, GOŚĆ, SCENA, NIEPRZEWIDZIALNOŚĆ, KOMISANT, SZKIELET OSIOWY, MIECZ DWURĘCZNY, CZEK PODRÓŻNY, BARCZATKA SOSNÓWKA, SZPERACZ, SPÓŁGŁOSKA EJEKTYWNA, KABOB, NIEKOSZTOWNOŚĆ, KULTURA PRZEDŁUŻYCKA, HISTORIA SZTUKI, MAKIJAŻYSTA, KADŹ, AWERROIZM, FILM INTERAKTYWNY, BOŚNIACKOŚĆ, URBANIZACJA, SAMOŁÓWKA, ŁUSKOSKÓRNE, GATUNEK INWAZYJNY, CICHY WSPÓLNIK, KOŚCIÓŁ KATOLICKI, OSTATNIA WIECZERZA, ZASADA EKSTENSJONALNOŚCI, WIZJA, PISANKA, PUNKT KARNY, NAREW, ORKAN, KOMPENSACJA, SKNERSTWO, KORYNCKA, KOBIAŁKA, SERCE JAK DZWON, KONTEMPLATOR, HYGROPSAMMON, GRA LOGICZNA, FILM SAMURAJSKI, AUTOSANIE, KATION AMONOWY, STARY WYŻERACZ, WIELORASOWOŚĆ, RYK, CHELATOR, GŁOWICA BOJOWA, ARTYLERIA ATOMOWA, PRASSAKI, POJAZD, INFLACJA JAWNA, SŁOWOTWÓRSTWO, GLOTTODYDAKTYKA, BANDOLET, LAKIERNICTWO, WYROBNICA, BYLICA CYTWAROWA, WŁÓKNO WĘGLOWE, FITOEKDYSON, TŁOK, OBRONA, WIEŻA, WURŚCIK, EPIGENEZA, BRAMKA LOGICZNA, TUSZ, KODYFIKATORKA, RDZA ZBOŻOWA, NIEPOTRZEBNOŚĆ, RACHUNEK LAMBDA, KOFFLER, FRANCA, DWUNASTOZGŁOSKOWIEC, CNOTLIWA ZUZANNA, JUWENALIA, TOWIAŃSZCZYZNA, ASOCJACJA GWIAZD, POSYBILIZM, POPOVER, DOMINO, PROWINCJA, DYŻURNY ŁĄCZNOŚCI, SZCZECINIAK, KRZYKACZ, ATRYBUCJA, ŚLINIANKA PODŻUCHWOWA, UKŁAD NIEINERCJALNY, KSIĄŻĄTKO, FACHURA, MINIMALIZM, TARŁO, PĘCINA, EUTENIKA, KRĘGI, WIEŚ CZYNSZOWA, NACIOS, ROGATKOKSZTAŁTNE, KONSULTANTKA, RZYGI, TEMAT PODSTAWOWY, ZASOBY PRZEMYSŁOWE, HELMINTOLOGIA, GIBANIE, LOKACJA, ANTYCYPACJA, JĘZYK WIETNAMSKI, RYBACZKA, TRZPIEŃ, EKSPEKTORACJA, TOKARKA KARUZELOWA, PIKIEL, ŚCINACZ, UBYCIE, SCENARZYSTA KOMIKSOWY, ZAMKNIĘCIE CELNE, WIETRZENIE MECHANICZNE, POMPA WYPOROWA, OSTOJA, AŁMATY, TOPOGRAF, KIESZEŃ, FOSFATAZA ALKALICZNA, ZEBRULA, IZOFONA, KASOWNIK, PROFESOR, EKSPRES PRZELEWOWY, KWATERUNEK, DYFUZOR, REGENERATOR, NASIENIE, STERYLIZACJA, UKŁAD ZAPŁONOWY, GŁODOWANIE, POCHODZENIE, GNIAZDO, BŁĘDNY OGNIK, BIEG PRZEŁAJOWY, OSTROGI, OKRUTNIK, JAKOWLEW, NIECZYNNOŚĆ, KULTURA MASOWA, MISJA STABILIZACYJNA, MASZYNOWNIA, SEKWENCJA BOUMY, MAŁPY WĄSKONOSE, GORĄCZKA ZŁOTA, WYDZIELINA, PRINCESKA, ORTOPTYSTKA, CYKL GOSPODARCZY, KUJON, ALBAŃSKI, JĘZYKI CHIŃSKO-TYBETAŃSKIE, CZERPAK, OBRAZ KLINICZNY, THINK TANK, WAHACZ WZDŁUŻNY, RĘKAWICA GOLFOWA, TYROMANCJA, SPEAKER, FILEMON BIAŁOSZYI, RĘKA OPADAJĄCA, TRYB WSADOWY, PORTRECISTA, STACJA TELEWIZYJNA, SERBISTYKA, SŁUŻBA KOŚCIELNA, PRZYRA, ABORTERKA, SKARGA KASACYJNA, WĘGIEŁ, ŁĄCZNIK, MENONITYZM, LISZAJEC PĘCHERZOWY NOWORODKÓW, METEOR, BAROMETR KONIUNKTURY, CIASTO PARZONE, ?PADWAN.
Ze względu na bardzo dużą ilość różnych pasujących haseł z naszego słownika: 21.178 - ograniczyliśmy ich wyświetlanie do pierwszych 300!
Poniżej wpisz odgadnięte już litery - w miejsce brakujących liter, wpisz myślnik lub podkreślnik (czyli - lub _ ). Po wciśnięciu przycisku
"SZUKAJ HASŁA" wyświetlimy wszystkie słowa, wyrazy, wyrażenia i hasła pasujące
do podanych przez Ciebie liter.
Im więcej liter podasz, tym dokładniejsze będzie wyszukiwanie. Jeżeli w długim wyrazie podasz małą
ilość odgadniętych liter, możesz otrzymać ogromnie dużą ilość pasujących wyników!
Poniżej wpisz opis podany w krzyżówce dla hasła, którego nie możesz odgadnąć. Po wciśnięciu przycisku
"SZUKAJ HASŁA" wyświetlimy wszystkie słowa, wyrazy, wyrażenia i hasła pasujące do podanego przez Ciebie opisu.
Postaraj się przepisać opis dokładnie tak jak w krzyżówce!
Najlepiej pasującym hasłem do krzyżowki dla podanego opisu jest:
Hasło | Opis hasła w krzyżówce |
---|---|
GAMEPLAY | sposób interakcji gracza z grą komputerową, wyznaczony przez sposób zaprojektowania gry, czyli głównie to, co można, a czego nie można w grze zrobić, w jaki sposób zdobywa się punkty i jak można grę modyfikować (na 8 lit.) |
Komentarze - SPOSÓB INTERAKCJI GRACZA Z GRĄ KOMPUTEROWĄ, WYZNACZONY PRZEZ SPOSÓB ZAPROJEKTOWANIA GRY, CZYLI GŁÓWNIE TO, CO MOŻNA, A CZEGO NIE MOŻNA W GRZE ZROBIĆ, W JAKI SPOSÓB ZDOBYWA SIĘ PUNKTY I JAK MOŻNA GRĘ MODYFIKOWAĆ. Dodaj komentarz