Poniżej znajduje się lista wszystkich znalezionych haseł krzyżówkowych pasujących do szukanego przez Ciebie opisu.
GAMEPLAY to:
sposób interakcji gracza z grą komputerową, wyznaczony przez sposób zaprojektowania gry, czyli głównie to, co można, a czego nie można w grze zrobić, w jaki sposób zdobywa się punkty i jak można grę modyfikować (na 8 lit.)
GAMEPLAY to:
wideo przedstawiające grę komputerową, w którą ktoś gra, pokazując jej możliwości, grafikę, sposoby interakcji (na 8 lit.)
Zobacz też inne hasła do krzyżówek podobne kontekstowo do szukanego przez Ciebie opisu: "SPOSÓB INTERAKCJI GRACZA Z GRĄ KOMPUTEROWĄ, WYZNACZONY PRZEZ SPOSÓB ZAPROJEKTOWANIA GRY, CZYLI GŁÓWNIE TO, CO MOŻNA, A CZEGO NIE MOŻNA W GRZE ZROBIĆ, W JAKI SPOSÓB ZDOBYWA SIĘ PUNKTY I JAK MOŻNA GRĘ MODYFIKOWAĆ". Znaleźliśmy ich w sumie: 21.178
ZASTRZAŁ, UKŁAD NIELINIOWY, PULSACJA, ELIKSIR ŻYCIA, ZAKŁADKA, ŚCISŁOŚĆ, RACJONALNA IGNORANCJA, RYNEK TERMINOWY, MIKROFALOWE PROMIENIOWANIE TŁA, CZYTAL, GRÓB POBIELANY, ŚMIGŁO, LEZGIN, KABOTAŻ, SZLACHTA CHODACZKOWA, SZTORT, NIESUBORDYNACJA, REMISJA, ANALIZA WRAŻLIWOŚCI, SEMESTR LETNI, TECHNIKA CYFROWA, SYNONIMIA CAŁKOWITA, PODUSZKA, ULICA, OBRZĘK ZŁOŚLIWY, NIEMOWA, KONDOROWATE, PODNIEBIENIE TWARDE, KĄPIEL, SIEĆ, NIEPRZECHODNIOŚĆ, ŚLEPACZEK ZWYCZAJNY, PROSZEK, PAŃSTWO POLICYJNE, KRATER, OPAKOWANIE, BIAŁORUTENISTYKA, MOL, SPRAWDZIAN, KARŁOWATOŚĆ, SAMOLUBNY DNA, IRYZACJA, CIĘŻAREK, TŁUMACZKA, SYBERYJSKI, HETEROTROFIA, MIAZMAT, SIOŁO, KĄT DEPRESJI, TENIS ZIEMNY, PISOWNIA, LUJEK, SZACHY HEKSAGONALNE GLIŃSKIEGO, TASIEMIEC NIEUZBROJONY, KLERYK, SYSTEM CZASÓW ELEMENTARNYCH, GRZECHOT, SĄD KAPERSKI, KAPUSTA, OLEJ MIGDAŁOWY, PEDOGENEZA, HANAFITA, OSTROGI, OWCA ŻELAŹNIEŃSKA, IGŁAWA, AUTOPORTRET, KAPŁAK, LAMPA OSCYLOSKOPOWA, DIALIZOTERAPIA, NIEUBŁAGALNOŚĆ, TUPANDAKTYL, DIU, RYBOTERAPIA, NIEMOŻLIWOŚĆ, AWIOFON, SEKSTURYSTYKA, RÓWNIK, POST, KOD DWÓJKOWY, AMINOKWAS BIOGENNY, KURTYNA SKALNA, PSZCZOŁA MACEDOŃSKA, NAZWA PUSTA, ZAKON ŻEBRZĄCY, PŁUG KOLEŚNY, URLOP WYPOCZYNKOWY, WARAN GŁUCHY, MIŚ, POWIEŚĆ MARYNISTYCZNA, HARCERKA ORLA, OSOBA TRZECIA, EGZEMPLARZ OKAZOWY, ZAKUP, ŻALE, OJCIEC, CIŚNIENIE AKUSTYCZNE, CYKL PŁCIOWY, ELEKTROLOKACJA CZYNNA, KĄPIEL LECZNICZA, NIEZGŁĘBIONOŚĆ, KĄT POZIOMY, TOBOŁKI, POBORCA, KRAJNIK, GOMÓŁKA, BIERKA SZACHOWA, RÓG, ŁĄCZNIK PÓŁPRZEWODNIKOWY, RYSOPIS PAMIĘCIOWY, PORĘBA, OBSZAR TRANZYTOWY, HIPOPOTAMOWATE, KAMERTON WIDEŁKOWY, DROGA, CZEK PODRÓŻNY, KRZYŻ MALTAŃSKI, WĘŻOWNIK, KĄT, BIDAKA, ZROBIENIE NA ODPIERDOL SIĘ, ODDZIAŁ SEPTYCZNY, IRISH DRAUGHT, ASTROSPEKTROSKOPIA, ORLOG, WÓZEK INWALIDZKI, NIEDOMYKALNOŚĆ ZASTAWEK SERCA, OKRES PÓŁTRWANIA, CHORDOFON, ŁEB JAK SKLEP, AUTOBUS PRZEGUBOWY, LODOWIEC DOLINNY, KOŁOWIEC, BANDOLET, ŚWIECA, SZCZYPIOREK, FOTOLABORATORIUM, POSTĘPOWANIE, SEŁEDEC, KONSERWARNIA, FALA RADIOWA, MISKA SOCZEWICY, TYFLOPEDAGOGIKA, PIUSKA, CHWYT, PÓŁNOCNOLAPOŃSKI, ROZPIĘTOŚĆ, SILNIK WYSOKOPRĘŻNY, CICHE DNI, KASTRAT, PARAMETRYZACJA, OBLIGACJA MUNICYPALNA, KOSTUREK, ROZBIEŻNOŚĆ, KOŚĆ CZOŁOWA, SZEREG HOMOLOGICZNY, MIKOZA, PRASADAM, SARISA, KRYMINALISTYKA, ŻYWY TOWAR, GOMBROWICZ, WYKROCHMALENIE SIĘ, SKWAPLIWOŚĆ, KAMPANIA ŻNIWNA, SMUKLICA MCHOWA, DYSPEPSJA, UŻYTEK, RZĄD KOALICYJNY, KARŁO, CZUMAK, WIKIPEDYSTKA, NAMIOTÓWKA DĘBOLISTNA, STYL WIKTORIAŃSKI, TRATWA, ARABESKA, SZEROKOŚĆ GEOCENTRYCZNA, RAMFORYNCHOWCE, TWARDZIAK, SKANINGOWY MIKROSKOP ELEKTRONOWY EMISYJNY, PORTE-PAROLE, CNOTLIWA ZUZANNA, SZEŚĆDZIESIĄTKA, IMPLIKATURA KONWERSACYJNA, SZARY RYNEK, MALARSKOŚĆ, KOMA, BRAT KRWI, STRATYGRAFIA SEJSMICZNA, DIAGNOZA, SYLWA, KOŃ FIŃSKI, PŁAWIK, GHEE, DOJŚCIE, JEDNOSTKA OSADNICZA, PORZĄDEK LINIOWY, DOMENA INTERNETOWA, FILET, PŁONNIKI, CZEREP, WARSTWA GRANITOWA, SWEET, OKRĄGŁY STÓŁ, OTWARCIE RÉTIEGO, MINISTER BEZ TEKI, SALON, TWIERDZENIE TOEPLITZA, STAN, NAŁOGOWOŚĆ, PAJĘCZYNÓWKA, PUŁAP, HAKER, SZWEDZKI STÓŁ, NON-IRON, ADEPTKA, PADACZKA SOMATOSENSORYCZNA, ODPORNOŚĆ POŻAROWA, REZERWA NA ZOBOWIĄZANIA, STRATEG, DELEGACYJKA, PASMO PRZENOSZENIA, ESKIMOSKI, BINGO PIENIĘŻNE, EWOLUCJA, PRAWOZNAWCA, RYNNA SUBGLACJALNA, MANEŻ, NATYWIZM, RETORYCZNOŚĆ, WIECZÓR PANIEŃSKI, TERIER, NARZUT, ATOPINA, PODODDZIAŁ, CELIAKIA, NOWINKARSTWO, PRZEJAZD, SZEREG HARMONICZNY, DOKUMENTALIZM, KRATA, OCZOJEBKA, BEZPRZESTRZENNOŚĆ, PAMIĘĆ BUFOROWA, SPÓŁGŁOSKA NIEPODNIEBIENNA, KORELACJA ELEKTRONOWA, LUKIER, OTWOREK, AUROR, TERGAL, KOREKTA DRUGOSTRONNA, MADZIARSKI, CZARNE, UNISONO, CIEPŁE KRAJE, WRAPS, TARGANIEC, ZUCH, CZĘŚĆ PRZEWODZĄCA OBCA, DŁUGOSZPON, DŁUGOŚĆ EKLIPTYCZNA, ZBIORNIK RETENCYJNY, ŚWINIA CELEBESKA, ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY, RÓWNANIE CAŁKOWE, CHWOSTÓWKA GŁOGOWICA, ZWÓJKOWATE, MINÓG DALEKOWSCHODNI, ASCEZA, OBRAZ, UCISK, BOREWICZE, PĘD, DZIARSKOŚĆ, WYROK PRAWOMOCNY, ULM, AUT BRAMKOWY, BIOKOMPONENT, TEMPERATURA ROSY, FILM TRAGIKOMICZNY, MOGIKAPPACYZM, FIKNIĘCIE KOZIOŁKA, TRISKWELIŃSKI, GAMBIR, WIELKOGŁOWOWATE, BEZROBOCIE ŚREDNIOOKRESOWE, MORA, UKŁAD WIELOKROTNY, NOWAK, NIEPARZYSTOKOPYTNE, IMMUNIZACJA CZYNNA, NOSOROŻEC TĘPONOSY, DORYCKI, PKB PER CAPITA, MENNICA, WIGOŃ, ZUBOŻENIE, ZIEMIA ŚWIĘTA, DOMINACJA NIEPEŁNA, CHARLESTON, ?WOLNOŚĆ.
Ze względu na bardzo dużą ilość różnych pasujących haseł z naszego słownika: 21.178 - ograniczyliśmy ich wyświetlanie do pierwszych 300!
Poniżej wpisz odgadnięte już litery - w miejsce brakujących liter, wpisz myślnik lub podkreślnik (czyli - lub _ ). Po wciśnięciu przycisku
"SZUKAJ HASŁA" wyświetlimy wszystkie słowa, wyrazy, wyrażenia i hasła pasujące
do podanych przez Ciebie liter.
Im więcej liter podasz, tym dokładniejsze będzie wyszukiwanie. Jeżeli w długim wyrazie podasz małą
ilość odgadniętych liter, możesz otrzymać ogromnie dużą ilość pasujących wyników!
Poniżej wpisz opis podany w krzyżówce dla hasła, którego nie możesz odgadnąć. Po wciśnięciu przycisku
"SZUKAJ HASŁA" wyświetlimy wszystkie słowa, wyrazy, wyrażenia i hasła pasujące do podanego przez Ciebie opisu.
Postaraj się przepisać opis dokładnie tak jak w krzyżówce!
Najlepiej pasującym hasłem do krzyżowki dla podanego opisu jest:
Hasło | Opis hasła w krzyżówce |
---|---|
GAMEPLAY | sposób interakcji gracza z grą komputerową, wyznaczony przez sposób zaprojektowania gry, czyli głównie to, co można, a czego nie można w grze zrobić, w jaki sposób zdobywa się punkty i jak można grę modyfikować (na 8 lit.) |
Komentarze - SPOSÓB INTERAKCJI GRACZA Z GRĄ KOMPUTEROWĄ, WYZNACZONY PRZEZ SPOSÓB ZAPROJEKTOWANIA GRY, CZYLI GŁÓWNIE TO, CO MOŻNA, A CZEGO NIE MOŻNA W GRZE ZROBIĆ, W JAKI SPOSÓB ZDOBYWA SIĘ PUNKTY I JAK MOŻNA GRĘ MODYFIKOWAĆ. Dodaj komentarz